Nog maar 8 dagen! - Reisverslag uit Berkel, Nederland van Eefje Kok - WaarBenJij.nu Nog maar 8 dagen! - Reisverslag uit Berkel, Nederland van Eefje Kok - WaarBenJij.nu

Nog maar 8 dagen!

Door: Eefje

Blijf op de hoogte en volg Eefje

25 Juli 2011 | Nederland, Berkel

Hii!

Woow, het gaat allemaal zo snel! Over 8 dagen vlieg ik al naar Amerika. Ik zal even vertellen hoe de komende weken eruit gaan zien. Deze week ga mag ik nog lekker werken en natuurlijk nog met veel mensen afspreken om afscheid te nemen! Dinsdag 2 augustus gaan we om 11.30 richting Schiphol. Ons vliegtuig vertrekt om 15.00 uur, via Dublin vlieg ik samen met mijn ouders en broertjes naar New York. Eenmaal aangekomen gaan we 10 dagen vakantie vieren met het hele gezin.

6 augustus gaan we naar Pottstown, daar woont mijn toekomstige roommate Rachel en we daar zijn we uitgenodigd om even kennis te maken met haar ouders. Bij de eerste skypedate met Rach, zeiden haar ouders namelijk al dat ik hun adoptiekind zou worden... Dus ja, dan MOET je wel even kennismaken!

Op 12 augustus moet ik op Rider U zijn, voor de introductie en op 13 augustus begint dan preseason van fieldhockey. De twee weken die daarop volgen worden heeeeel zwaar, want we gaan ons heel goed voorbereiden op het hockeyseizoen! Ik heb er natuurlijk wel heel veel zin in, want ondanks dat het zwaar zal zijn, leren we elkaar wel goed kennen en wordt het een echt team!

Nu even terug naar nu, ik ben al vanalles aan het voorbereiden om te zorgen dat ik niks vergeet. Ik mag (gelukkig!!) 2 koffers inpakken met al mijn spullen... Dus ik denk dat dat wel moet lukken! En gelukkig, als ik niet heb, kan ik het daar vast ook wel kopen, geen probleem haha!

Liefs,
Eef

  • 26 Juli 2011 - 15:35

    Rymme:

    heel veel plezier eef

  • 26 Juli 2011 - 17:13

    Saskia:

    nahhh, ik denk niet dat ik op de hoogte wil blijven...

  • 26 Juli 2011 - 18:36

    Marin:

    Heeeeel veel plezier!! <3

  • 27 Juli 2011 - 02:57

    Marina Meijer:

    Veel plezier op Rider, Eefje. Ik zal je avonturen hier volgen!

    Groetjes
    Marina

  • 27 Juli 2011 - 13:21

    Floris :

    hoezo broertjes??? wie is er nou groter:P

  • 27 Juli 2011 - 18:21

    Astrid:

    k mis je nu al!! knuffels uit goirle!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eefje

Hockeyen is mijn echte passie en er is niks mooiers dan in het mooiste land van de wereld hockeyen en studeren! Ik wil nieuwe mensen leren kennen, vloeiend Engels leren spreken,lekker genieten van de Amerikaanse cultuur! Een prachtig jaar in m'n eentje met nieuwe herinneringen die niemand me ooit af kan pakken!

Actief sinds 06 Feb. 2011
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 15883

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2011 - 01 Juni 2012

Eefje in de VS

Landen bezocht: